مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-05سياسي

سازمان دهی نیروی انسانی؛ اولویت آموزش و پرورش سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه اولویت ما سازمان دهی نیروی انسانی است، گفت: باید با مدیریت منابع و اداره علمی امور محوله بیشترین بهره وری حاصل و از هدر رفت سرمایه های مادی مجموعه جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدجمال وزیری محبوب، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ظهر امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به حادثه غم بار معدن طزره شهرستان دامغان که باعث از دست دادن تعدادی از هم استانی های عزیز شد، خطاب به مسؤولان ستادی اظهار کرد: جهت دلجویی از خانواده محترمشان و پیگیری امور آموزشی و مرتبط با تحصیل فرزندان آنان اقدامات لازم را مبذول دارند.

وی با اشاره به حرکت عظیم پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: کربلا یک درس نامه است و بر همین اساس باید به آن تأسی کرد و سعی کنیم همواره در مسیر زندگی حسینی حرکت کنیم؛ چراکه کربلا به رغم اینکه کوتاه ترین انقلاب جهان است، اما ماندگارترین و تأثیرگذارترین واقعه محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان واجد جامعه نخبگان است و باید در همین راستا در جهت شکوفایی اقدام کرد، تأکید کرد: پیگیری تحقق مطالبات استانی و ارتباط مؤثر و مستمر با مجموعه وزارت برای ارتقای شاخص ها نیز ضروری است و همچنین باید از ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دهی نیروی انسانی؛ اولویت آموزش و پرورش سمنان

سازمان دهی نیروی انسانی؛ اولویت آموزش و پرورش سمنان