مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-27سياسي

قوه قضاییه به هیچ وجه در انتخابت دخالت نمی کند


قوه قضاییه به هیچ وجه قصد دخالت در انتخابات را ندارد و فقط در تلاش هستیم با توجیهات و آموزش ها از بروز تخلفات انتخاباتی پیشگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادگستری استان اظهار داشت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در قوه قضاییه شکل گرفته و به استان ها هم ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در سطح ملی، استانی و شهرستانی باید شکل بگیرد، ادامه داد: این ستاد به خوبی توانسته است، نقش خود را در انتخابات گذشته ایفا کند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: دنبال این هستیم با توجیهاتی که به عمل می آید و برگزاری جلسات توجیهی که می گذاریم، پیشگیری از وقوع جرایم داشته باشیم.

حمیدی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم به فضای انتخابات کمک می کند، تصریح کرد: اگر اجازه دهیم جرم انتخاباتی اتفاق بیفتد، ممکن است، تبعاتی داشته باشد که اصل انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.

وی ادامه داد: در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی دنبال این هستیم که وظیفه پیشگیری را با آموزش و توجیه کردن انجام دهیم و به هیچ وجه قوه قضاییه قصد دخالت در انتخابت را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه به هیچ وجه در انتخابت دخالت نمی کند

قوه قضاییه به هیچ وجه در انتخابت دخالت نمی کند