مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-18اقتصادي

رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه های تولید در کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نهضت دوشنبه های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشم گیری رفع کند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نهضت دوشنبه های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشم گیری رفع کند.

بختیار خلیقی امروز دوشنبه، در دویست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که مختص به شهرستان قروه برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 21 هزار و 542 نفر تثبیت اشتغال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ثبت شده است.

وی افزود: با مصوبات در دست اقدام و پیگیری های لازم، امیدواریم 23 هزار و 464 نفر شغل توسط این کارگروه در استان تثبیت شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال جاری 9 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان برگزار شده است، افزود: خوشبختانه نهضت دوشنبه های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشم گیری رفع کند.

خلیقی بیان کرد: تاکنون هزار و 752 پرونده مطرح شده که 3 هزار و 74 مصوبه داشته و در کل دویست و سه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، 71 درصد مصوبات انجام شده و 29 درصد هم در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه های تولید در کردستان

رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه های تولید در کردستان