مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-02اقتصادي

پرداخت بخش دیگری از مطالبات گندم کاران گلستانی از فردا


سرپرست تعاون روستایی گلستان با اشاره به پرداخت 84 درصد از طلب گندم کاران بذری، گفت: بخشی از طلب گندم کاران بذری فردا «یکشنبه 12 شهریور» پرداخت می شود.

- ایسنا/گلستان سرپرست تعاون روستایی گلستان با اشاره به پرداخت 84 درصد از طلب گندم کاران بذری، گفت: بخشی از طلب گندم کاران بذری فردا یکشنبه 12 شهریور پرداخت می شود.

محمدرضا جامی ظهر شنبه 11 شهریور 1402 در جمع با خبرنگاران با اعلام اینکه تاکنون حدود 311 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران بذری استان پرداخت شده است، اظهار کرد: فردا یکشنبه 12 شهریور نیز بخش دیگری از مطالبات آنها پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 84 درصد پول گندم بذری پرداخت شده است و پرداخت ها همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: گندم تولید شده در استان گلستان یکی از گندم های با کیفیت در سطح کشور است.

سرپرست تعاون روستایی گلستان در خصوص آخرین وضعیت خرید برنج تولیدی در استان، توضیح داد: هم اکنون 6 مرکز خرید برنج در گلستان بازگشایی شده و آماده خرید 5 هزار تن برنج سال گذشته شالی کاران گلستان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه به زودی هشت مرکز دیگر نیز برای خرید برنج سال گذشته در سطح استان فعال می شود، اضافه کرد: با این کار برنج های مانده در دستان کشاورز، تاجر، شالی کوب و دلال خریداری شده تا بلوکه شدن سرمایه در گردش این بخش که ماحصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بخش دیگری از مطالبات گندم کاران گلستانی از فردا

پرداخت بخش دیگری از مطالبات گندم کاران گلستانی از فردا