مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-02بين الملل

حیات خرس های قطبی در معرض خطر است!


دانشمندان هشدار می دهند که به دلیل گرم شدن سیاره زمین، یخ های دریا در حال آب شدن هستند و وجود چنین شرایطی می تواند حیات خرس های قطبی را با خطر مواجه کند.

- ایسنا/اصفهان دانشمندان هشدار می دهند که به دلیل گرم شدن سیاره زمین، یخ های دریا در حال آب شدن هستند و وجود چنین شرایطی می تواند حیات خرس های قطبی را با خطر مواجه کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، کارشناسان اعلام کردند که گرم شدن سیاره زمین باعث کاهش 26 هزار خرس قطبی در جهان شده است.

علاوه بر این، دانشمندان معتقدند که استفاده از خرس قطبی به عنوان نمادی از بحران آب و هوا می تواند با دامن زدن به بی اعتمادی نسبت به برخی از جوامع در قطب شمال، تلاش های حفاظتی را تضعیف کند.

پستانداران دریایی برای شکار به شدت به یخ دریا وابسته هستند و با گرم شدن قطب شمال، دانشمندان این هشدار را می دهند که ممکن است شرایط موجود در بیشتر مناطق، این حیوانات را با خطر انقراض مواجه کند.

در واقع، کاهش طولانی مدت سه مورد از 19 مورد از جمعیت خرس های قطبی سراسر قطب شمال، از جمله آن هایی که در بخش غربی خلیج هادسون در کانادا زندگی می کردند، حاکی از آن است که تعداد خرس های قطبی بین سال های 2016 تا 2021 از 842 به 618 مورد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات خرس های قطبی در معرض خطر است!

حیات خرس های قطبی در معرض خطر است!