مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-28اقتصادي

خرید توافقی برنج پرمحصول در مازندران به هزار تن رسید


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید توافقی برنج پرمحصول در استان از نیمه دوم مردادماه آغاز شد و تاکنون بیش از هزار تن برنج پرمحصول از مراکز طرف قرارداد خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تحویل نزدیک به 14هزار تن برنج پرمحصول توسط 20 تشکل صنفی و تعاونی های روستایی در استان مازندران، اظهار کرد: در راستای سیاست های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و اجرای طرح خرید برنج پرمحصول در مازندران، تاکنون بیش از هزار تن برنج ندا و  شیرودی تولید سال 1401 از مراکز طرف قرارداد خریداری شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت وجه برنج پرمحصول در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد، افزود: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون 11 میلیارد و 200 میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد، تصریح کرد: کشاورزان می توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل های مربوطه تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی برنج پرمحصول در مازندران به هزار تن رسید

خرید توافقی برنج پرمحصول در مازندران به هزار تن رسید