مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-03اقتصادي

گره گشایی از وضعیت اشتغال کرمانشاه با کشت گیاهان دارویی


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اشتغالزایی و درآمدزایی مزیت اقتصادی توسعه کشت گیاهان دارویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست هم افزایی و تسهیل گری در حوزه گیاهان دارویی و بذر، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، رییس انجمن گیاهان دارویی کشور، رییس انجمن بذر کشور، رییس دانشگاه رازی استان کرمانشاه و جمعی از اساتید در دفتر معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

محمدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست تخصصی، اظهار کرد: کشت گیاهان دارویی می تواند نقش اقتصادی و اشتغال زایی بیشتری برای استان ما داشته باشد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی جامع برای گیاهان دارویی علاوه بر دستیابی به مدیریت توسعه پایدار در این حوزه بالاخص در ابعاد کلان توسعه اقتصادی- زیست محیطی، بهداشتی (خودکفایی دارویی)، اشتغال، امنیت غذایی و ذخایر ژنتیکی در عرصه استانی و ملی و بنابر همجواری استان با کشور عراق، بعنوان یک منبع درآمد ارزی محسوب و می تواند نقش موثری در اشتغالزایی ایفا کند.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل استقبال روزافزون در استفاده از داروهای گیاهی و همچنین توجه و تلاش کشورهای پیشرفته برای سرمایه گذاری و تولید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از وضعیت اشتغال کرمانشاه با کشت گیاهان دارویی

گره گشایی از وضعیت اشتغال کرمانشاه با کشت گیاهان دارویی