مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-27اقتصادي

هیچ مشکلی برای تردد زوار در مرز مهران وجود ندارد


استاندار ایلام با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تردد زوار در مرز مهران وجود ندارد، گفت:با وجود افزایش تردد زوار، اما تردد روان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر روز یکشنبه 5 شهریورماه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت 100 هزار خودرو را دارد که با احتساب پارکینگ های دولتی و خصوصی، ظرفیت پارک بیش از 180 هزار خودرو در شهر مهران فراهم شده است.

وی افزود: جهت رفاه حال زوار، پارکینگ شماره دو اربعین نیز ایجاد شده و نمازخانه، آبسردکن، چشمه سرویس بهداشتی ایجاد و فروشگاه نیز راه اندازی شده است.

استاندار ایلام ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین را 100 هزار خودرو اعلام کرد و بیان داشت: پارکینگ شماره یک اربعین ظرفیت 60 هزار خودرو و پارکینگ شماره 2 ظرفیت پارک 40 هزار خودرو را دارد.

وی با اشاره به وضعیت تردد زوار در استان، گفت: با وجود افزایش تردد زوار، اما تردد روان است و هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد.

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: همه امکانات و رفاهی برای زوار مهیا شده است و زوار در پارکینگ بزرگ اربعین بدون معطلی سوار اتوبوس شده و راهی میدان اربعین می شوند.

وی با اشاره به نشست های مشترک با استاندار واسط عراق برای ارایه بهترین خدمات دهی به زوار، بیان کرد: یک قرارگاه مشترک در نقطه صفر مرزی ایجاد شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی برای تردد زوار در مرز مهران وجود ندارد

هیچ مشکلی برای تردد زوار در مرز مهران وجود ندارد