مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-09دانش

شروط واگذاری خوابگاه مجردی به دانشجویان جدیدالورود دکتری


دانشگاه تربیت مدرس شرایط واگذاری خوابگاه مجردی به دانشجویان جدیدالورود وزارت علوم در دوره روزانه مقطع دکتری را اعلام کرد.

- دانشگاه تربیت مدرس شرایط واگذاری خوابگاه مجردی به دانشجویان جدیدالورود وزارت علوم در دوره روزانه مقطع دکتری را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام اداره خوابگاه های دانشگاه تربیت مدرس؛ با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاهی در پردیس مرکزی دانشگاه، دانشکده کشاورزی و دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی شهرستان نور، واگذاری خوابگاه مجردی به متقاضیان واجد شرایط به صورت تدریجی، در طول نیم سال های اول و دوم و متناسب با ظرفیت های خالی خواهد بود.

بر این اساس تمامی متقاضیان خوابگاه مجردی دوره روزانه لازم است با در نظر داشتن موارد مشخض در تاریخ هایی که اعلام می شود، به سامانه گلستان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم های تقاضای خوابگاه خود اقدام کنند.

بر این اساس مدیریت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس بعد از دریافت تقاضاها، نسبت به اولویت بندی و اختصاص خوابگاه اقدام و نتیجه (خوابگاه و اتاق اختصاص یافته) را به صورت سیستمی به اطلاع دانشجویان خواهد رساند.

حداکثر مهلت استفاده از خوابگاه در صورت وجود شرایط اسکان برای مقطع کارشناسی ارشد پایان ترم چهارم تحصیلی و برای مقطع دکتری پایان ترم هشتم تحصیلی است و قابل تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط واگذاری خوابگاه مجردی به دانشجویان جدیدالورود دکتری

شروط واگذاری خوابگاه مجردی به دانشجویان جدیدالورود دکتری