مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-20پزشكي

راه اندازی بیمارستان زاوه در گرو تکمیل کادر درمان/ گرایش پزشکان به حوزه زیبایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: علیرغم اینکه ساختمان بیمارستان تکمیل و تجهیز شده اما راه اندازی آن مستلزم تکمیل کادر درمان از سوی وزارتخانه و سازمان امور استخدامی است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: علیرغم اینکه ساختمان بیمارستان تکمیل و تجهیز شده اما راه اندازی آن مستلزم تکمیل کادر درمان از سوی وزارتخانه و سازمان امور استخدامی است.

حسین ابراهیمی پور چهارشنبه 29 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از مهر امسال دو رشته تحصیلی کارشناسی بهداشت حرفه ای که جزو رشته های پایه بهداشت است و نیز کارشناسی ارشد پرستاری که سابقه 30 ساله در این خطه دارد، به مجموعه دانشکده پرستاری این دانشگاه اضافه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه این دانشگاه 272 تخت در بیمارستان امام حسین (ع)، 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و 20 تخت در مه ولات دارد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای 76 عضو هیات علمی و 1021 دانشجو است.

وی در ادامه به وضعیت بیمارستان زاوه اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه ساختمان بیمارستان تکمیل و تجهیز شده، اما راه اندازی آن مستلزم تکمیل کادر درمان از سوی وزارتخانه و سازمان امور استخدامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان زاوه در گرو تکمیل کادر درمان/ گرایش پزشکان به حوزه زیبایی

راه اندازی بیمارستان زاوه در گرو تکمیل کادر درمان/ گرایش پزشکان به حوزه زیبایی