مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-21پزشكي

عامل خطر ابتلا به بیماری قلبی در محل کار، کدام است؟


بیماری قلبی علت شماره یک مرگ در ایالات متحده است.

بر اساس نتایج تحقیقات، دو عامل استرس زا روانی یعنی فشار شغلی و سیستم عدم تعادل بین تلاش و پاداش در محل کار، - ایسنا/خراسان رضوی بیماری قلبی علت شماره یک مرگ در ایالات متحده است.

بر اساس نتایج تحقیقات، دو عامل استرس زا روانی یعنی فشار شغلی و سیستم عدم تعادل بین تلاش و پاداش در محل کار، ممکن است خطر بیماری قلبی را افزایش دهند با این حال، تعداد کمی از تحقیقات به این اثر ترکیبی توجه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتک اکسپلوریست، عدم تعادل بین تلاش و پاداش، مفهومی است که یک محیط کاری روانی-اجتماعی استرس زا را مشخص می کند.

این مفهوم نشان دهنده عدم تعادل بین تلاش و پاداش های دریافتی است.

نتایج تحقیق جدید توسط انجمن قلب آمریکا به بررسی اثر جداگانه و ترکیبی فشار شغلی و بروز بیماری عروق کرونر قلب در گروهی از کارگران یقه سفید(کارکنان حقوق بگیر) در کبک، کانادا پرداخته است.

مردانی که مشاغل پر استرس را گزارش می کنند و معتقدند با دستمزد کم، تلاش زیادی می کنند، در مقایسه با مردان بدون این استرس ها، دو برابر در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی بودند.

دکتر ماتیلد لاوین-روبیکو، محقق ارشد این تحقیق، واحد تحقیقات سلامت جمعیت و اقدامات بهداشتی بهینه، مرکز تحقیقات لاوال دانشگاه کبک در کانادا گفت: با توجه به زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل خطر ابتلا به بیماری قلبی در محل کار، کدام است؟

عامل خطر ابتلا به بیماری قلبی در محل کار، کدام است؟