مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-11اقتصادي

21 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرهای استان بوشهر اصلاح و نوسازی شد


مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: 21 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرهای این استان با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال اعتبار اصلاح و نوسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، ابوالحسن عالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح اصلاح و نوساز راستای شبکه آبرسانی با هدف مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب عملیاتی شده است.

  وی بیان کرد: سالانه بخش قابل توجهی از آب شرب استان بوشهر به دلیل فرسودگی شبکه هدر می رود که با چنین وضعیتی اصلاح و نوسازی شبکه امری اجتناب ناپذیر است.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: در حوزه آبرسانی استان پروژه های مختلفی افتتاح و عملیاتی شده است که به ثمر رسیدن کامل این پروژه ها نویدبخش تأمین آب شرب پایدار در شهرها و روستاهای مختلف استان است.

  عالی ادامه داد: بوشهر برای تأمین آب شرب از استان های پیشتاز کشور در بهره برداری از آب دریا است به نحوی که اکنون بیش از 100 هزار متر مکعب از آب شرب استان از آب شیرین کن ها تولید می شود.

  وی تصریح کرد: پیش بینی شده تا پایان دولت مردمی آیت الله رییسی میزان برداشت استان از آب شیرین کن ها به بیش از 240 هزار مترمکعب افزایش پیدا کند.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: عدم خودکفایی استان بوشهر در تأمین آب شرب همواره یکی از چالش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرهای استان بوشهر اصلاح و نوسازی شد

21 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرهای استان بوشهر اصلاح و نوسازی شد