مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-01دانش

پذیرش 6518 نفر دانشجوی تضمین اشتغال در دانشگاه علمی کاربردی+ راهنمای ثبت نام


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به ایجاد ظرفیت 6 هزار و 518 نفری پذیرش دانشجوی تضمین اشتغال در 163 کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و 119 کدرشته محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان ، حسین بلندی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان ورود به دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی برای پذیرش مهرماه 1402 تا 11 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تا 13 شهریورماه ادامه می یابد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: در پذیرش پیش رو با توجه به سیاست های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی یا سایر مبادی بازار کار، به ایجاد ظرفیت 6 هزار و 518 نفری در 163 کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و 119 کدرشته محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 6518 نفر دانشجوی تضمین اشتغال در دانشگاه علمی کاربردی+ راهنمای ثبت نام

پذیرش 6518 نفر دانشجوی تضمین اشتغال در دانشگاه علمی کاربردی+ راهنمای ثبت نام