مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:162023-08-31سياسي

برگزاری همایش منطقه ای کنگره ملی شهدای غریب در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در راستای اجرای کنگره ملی شهدای غریب همایش معاونین فرهنگی و دبیران استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و یزد و دبیر کنگره ملی آزادگان غریب در زنجان برگزار شد.

شهدای آزاده در راه پایبندی به اصول به شهادت رسیدند دبیر کنگره ملی شهدای غریب گفت: شهدای آزاده دفاع مقدس در راه پایبندی به اصول و اعتقادات به شهادت رسیدند.

 محمدجواد زمردیان دبیر کنگره ملی شهدای غریب در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: آزادگان سرافراز در دوران اسارت روزهای غیر قابل تصور بسیار دشواری را تحمل کرده اند ولی اعتقادات خود را از دست ندادند.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه ریزی کرده بود تا اسرا در مقابل آنها زانو بزنند اما هرگز موفق نشدند، افزود: آزادگان با ایستادگی و تمام وجود برای حفظ میهن و آرمان ها در جبهه ها حضور داشتند.

دبیر کنگره ملی شهدای غریب با اشاره به خاطراتی از دوران اسارت در اردوگاه های عراق، ادامه داد: شهدای آزاده دوران سختی را پشت سر گذاشته و غریبانه و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه کنگره شهدای غریب، از تشکیل 32 ستاد استانی این کنگره در کشور خبر داد و یادآور شد: زیرمجموعه کنگره شهدای غریب اسارت 32 ستاد استانی با کمک بنیادهای شهید کل کشور راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش منطقه ای کنگره ملی شهدای غریب در زنجان

برگزاری همایش منطقه ای کنگره ملی شهدای غریب در زنجان