مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:052023-08-29سياسي

انرژی اتمی ایران از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار دارد


رییس سازمان انرژی اتمی ایران به خباثت و توطئه های دشمنان ایران و نظام اسلامی علیه انرژی هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: انرژی اتمی ایران با وجود تمام دشمنی ها از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان انرژی اتمی ایران به خباثت و توطئه های دشمنان ایران و نظام اسلامی علیه انرژی هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: انرژی اتمی ایران با وجود تمام دشمنی ها از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار دارد.

محمد اسلامی، روز سه شنبه، هفتم شهریور ماه در مراسم بهره برداری از فاز نخست مخزن 100 هزار متر مکعبی کلانشهر تبریز به مصرف بهینه انرژی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: تغیرات اقلیمی ایجاد شده در کشور موجب افزایش اتلاف آب و انرژی شده است که باید در راستای افزایش بهره وری از انرژی های پاک و تجدید پذیر بهره و استفاده کامل شود.

وی آرامش، آسایش و پیشرفت ملت ایران را موجب ناراحتی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از پیشرفت، اقتدار، آرامش و آسایش ملت ایران عصبانی و ناراحت می شوند و مسئولان کشور باید در راستای انجام مسئولیت خود سریع تر و منسجم تر برای پیشرفت کشور تلاش مضاعف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی اتمی ایران از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار دارد

انرژی اتمی ایران از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار دارد