مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-28ورزشي

شکست تیم ملی بسکتبال برابر ساحل عاج/ المپیک از دست رفت


تیم ملی بسکتبال نتیجه دومین دیدار خود در جام جهانی 2023 را به ساحل عاج واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی بسکتبال ایران که در گروه G نوزدهمین دوره جام جهانی قرار دارد از ساعت 13:15 دقیقه امروز دوشنبه برای برگزاری دومین دیدار خود در این گروه به مصاف ساحل عاج رفت و با نتیجه 71 به 69 متحمل شکست شد.

نتیجه کامل دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ساحل عاج به این شرح است: * ایران 69 - ساحل عاج 71 (20 بر 15)، (15 به 22)، (21 بر 17)، (13 به 17) کوارتر نخست؛ ثبت اولین برد برای ایران در جام نوزدهم هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال برای آغاز این دیدار از ترکیب جلال آقامیری، حسن علی اکبری، محمد امینی، پیتر گیرگوریان و بهنام یخچالی استفاده کرد.

بازیکنان ساحل عاج بعد از اینکه از دو حمله خود به نتیجه رسیدند موفق شدند از روی دو ضربه پنالتی اولین امتیازهای این بازی را به نام خود ثبت کنند.

پیتر گریگوریان اولین امتیاز تیم ایران را در این بازی به دست آورد اما بلافاصله بعد از آن حمله بازیکنان ساحل عاج مجموع امتیازهای این تیم را به 6 رساند.

در ادامه دفاع و اشتباهات فردی بازیکنان دو تیم باعث شد برای بیش از یک دقیقه امتیاز 6 بر 2 تابلو را تغییر ندهد تا اینکه ساحل عاج صاحب دو امتیاز شد و دوباره جریان بازی به کسب امتیاز برای هر دو تیم منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تیم ملی بسکتبال برابر ساحل عاج/ المپیک از دست رفت

شکست تیم ملی بسکتبال برابر ساحل عاج/ المپیک از دست رفت