مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-11بين الملل

رهبر کره شمالی عازم مسکو می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) گزارش ها درباره سفر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به این کشور را تایید کرد.

- سخنگوی کاخ کرملین ضمن تایید سفر رهبر کره شمالی به روسیه در روز های آتی، گفت که شرایط کنونی به هیچ وجه برای مذاکره با اوکراین آماده نیست و عملیات نظامی هم ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) گزارش ها درباره سفر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به این کشور را تایید کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت که کیم با دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه، طی روز های آینده به این کشور می آید تا دیدار دوجانبه انجام بگیرد.

  پیش از این، منابع آمریکایی و اروپایی ادعا کرده بودند که رهبر کره شمالی در ماه جاری میلادی به شهر ولادی وستوک در روسیه می رود تا درباره امکان ارائه تسلیحات به این کشور برای استفاده در جنگ اوکراین رایزنی می کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه پوتین هنوز برای انتخابات ریاست جمهوری آینده روسیه تصمیمی نگرفته، توضیح داد: اما در صورت نامزدی، هیچکس نمی تواند با او رقابت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی عازم مسکو می شود

رهبر کره شمالی عازم مسکو می شود