مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-26سياسي

تولیدات مجازی باید متناسب با ذائقه مردم باشد


تولیدات مجازی باید در فضای عمومی جامعه احساس شود و مطابق با ذائقه مردم باشد به نحوی که همه قشرها را جذب کند و برای همگان قابل درک باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس رزمندگان ما در مقابل تانک های دشمن سینه سپر کردند و به شهادت رسیدند و امروزه جوانان ما در جنگ رسانه ای مقابل دشمن ایستاده اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر در گذشته شخصیت های ما توسط صدام و منافقین ترور فیزیکی می شدند امروز در جنگ نرم ترور شخصیتی می شوند.

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین و تشکر از شرکت کنندگان در رویداد به دلیل احساس مسئولیت نسبت به این امر، بیان کرد: به روز بودن در این عرصه دارای اهمیت و داشتن سواد رسانه بسیار ضروری است.

حیدری افزود: تولیدات مجازی باید در فضای عمومی جامعه احساس شود و مطابق با ذائقه مردم باشد به نحوی که همه قشرها را جذب کند و برای همگان قابل درک باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اکنون که در سالگرد اغتشاشات قرار داریم، ماهواره ها و رسانه های خارجی فعالیت های خود را شتاب داده و برای ایجاد التهاب در جامعه برنامه ریزی کرده اند لذا ضرورت دارد آمادگی خود را چندین برابر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات مجازی باید متناسب با ذائقه مردم باشد

تولیدات مجازی باید متناسب با ذائقه مردم باشد