مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:352023-08-29سياسي

پل ابراهیم آباد معمولان یک پل راهبردی است


ساخت پل ابراهیم آباد معمولان حدود 100 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی داشت و به جهت اینکه راه ارتباطی هفت روستا با معمولان برقرار می شود و در شرایط بحران استفاده پدافند غیرعامل دارد یک پل راهبردی است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ساخت پل ابراهیم آباد معمولان حدود 100 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی داشت و به جهت اینکه راه ارتباطی هفت روستا با معمولان برقرار می شود و در شرایط بحران استفاده پدافند غیرعامل دارد یک پل راهبردی است.

فرها زیویار، هفتم شهریورماه در افتتاح پل ابراهیم آباد شهرستان معمولان که با حضور نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: این پل در سیل سال 1398 دچار خسارت شده و از بین رفت و با پیگیری هایی که انجام شده امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پل حدود 100 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی داشت و به جهت اینکه راه ارتباطی هفت روستا با معمولان برقرار می شود و در شرایط بحران استفاده پدافند غیرعامل دارد یک پل راهبردی است.

زیویار تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده می توانیم برای اینکه شهرستان معمولان دچار انسداد توسعه است از ضلغ غربی شهرستان معمولان می توانیم شرایط توسعه شهر و ایجاد سایت اداری را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل ابراهیم آباد معمولان یک پل راهبردی است

پل ابراهیم آباد معمولان یک پل راهبردی است