مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-19سياسي

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان+ جزییات


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی سربازان در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره جزییات برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی سربازان وظیفه اظهار داشت: بعد از گذشت 6 سال از ورود نیروهای مسلح به موضوع مهارت آموزی سربازان وظیفه و کمک به اشتغال جوانان سرباز و آموزش بیش از 1 میلیون و 300 هزار نفر از جوانان سرباز، در نظر است نخستین دوره مسابقات مهارتی بین سربازان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شود.

وی افزود: این مسابقات در بین تمامی سربازان وظیفه ماهر سراسر کشور در 4 سطح شهرستان، استان، سازمان(ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع) و سراسری برگزار می شود و همه یگان های نیروهای مسلح و سربازان ماهر در آن مشارکت می کنند.

سردار کمالی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت آموزش های مهارتی، شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر مهارت آموخته، ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی بوده افزود: در نیمه دوم سال 1402 نیز این مسابقه برگزار خواهد شد و ضوابط اجرایی آن نیز در مهرماه ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان+ جزییات

برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان+ جزییات