مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-10فرهنگي

فوت هنرمند تئاتر استان مرکزی/تشییع، فردا از فرهنگسرای آیینه اراک


سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: پیکر هنرمند مرحوم تئاتر استان مرکزی فردا از مقابل فرهنگسرای آیینه اراک تشییع می شود.

- ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: پیکر هنرمند مرحوم تئاتر استان مرکزی فردا از مقابل فرهنگسرای آیینه اراک تشییع می شود.

آرزو حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فوت رضا یونس فرد هنرمند تئاتر استان مرکزی به همراه دخترش؛ باران، اظهار کرد: رضا یونس فرد هنرمند تئاتر استان و رییس انجمن نمایش شهرستان اراک در سال های 1401 و 1402، روز گذشته 18 شهریورماه به همراه فرزندش باران در جریان سفر به شمال کشور، به دلیل غرق شدگی، جان به جان آفرین تسلیم کردند.

وی با بیان اینک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم، جامعه هنری استان، بویژه اهالی هنر نمایش تسلیت می گوید، افزود: وی هنرمند تئاتر استان مرکزی بودند که در حوزه کودک و نوجوان با صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری داشت.

حیدری افزود: یونس فرد دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد اراک بود و کارشناسی ارشد وی نیز در رشته کارگردانی نمایش از دانشگاه هنر و معماری تهران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت هنرمند تئاتر استان مرکزی/تشییع، فردا از فرهنگسرای آیینه اراک

فوت هنرمند تئاتر استان مرکزی/تشییع، فردا از فرهنگسرای آیینه اراک