مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-02اقتصادي

آغاز گشت مشترک طرح بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه


سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز گشت مشترک طرح بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف پایدار در نشست هم اندیشی طرح بازگشایی مدارس و مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به اهمیت اجرای طرح بازگشایی مدارس به منظور کنترل بازار نوشت افزار در آستانه بازگشایی مدارس گفت: این طرح با همکاری اتحادیه صنفی مربوطه از ابتدای شهریور ماه آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی در خصوص نحوه ثبت نام اعضا در سامانه جامع تجارت و فرآیند صدور سند الکترونیکی یکی از موارد مهم در این حوزه است که مقرر شد با هماهنگی اتحادیه و اداره اصناف و واحد آمار اقدامات مورد نیاز تا پایان شهریور انجام شود.

پایدار در خصوص اجرای طرح بازگشایی مدارس ادامه داد: گشت مشترک طرح بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور با حضور نماینده اتحادیه و همکاران صمت تا پایان طرح اجرا خواهد شد.

در این نشست مقرر شد واحدهای تولیدی، واردکنندگان و اتحادیه کتاب و لوازم التحریرفروشان در رابطه با ثبت اطلاعات در سامانه ها، اخذ کد نقش، نصب برچسب قیمت و سایر الزامات قانونی مندرج در قانون و بخشنامه ها و عملیاتی کردن قوانین اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گشت مشترک طرح بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه

آغاز گشت مشترک طرح بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور ماه