مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-13سياسي

کیفیت شبکه اینترنت کشور در حضور نماینده مردم تهران تشریح شد


با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کیفیت شبکه اینترنت کشور برای نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر دیروز سه شنبه در چهارمین جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی کشور به میزبانی محمد جعفرپور، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات و با حضور نمایندگان انجمن تجارت الکترونیک تهران و نمایندگان اپراتورهای همراه و ثابت، زیرساخت کیفیت شبکه اینترنت کشور در حضور مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

  محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، این جلسه را فرصتی برای تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای وزارت ارتباطات در حوزه توسعه شبکه ارتباطی و افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت کشور عنوان کرد.

  وی افزود: پس از انتشار گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران و طرح ادعای وجود اختلالات عمدی بر شبکه ارتباطی کشور برگزاری این سلسه جلسات منجر به رفع ابهامات مطرح شده و رسیدن طرفین به یک جمع بندی واحدی شده است.

 جعفرپور با تاکید بر اینکه افزایش میزان رضایتمندی کاربران اینترنت برای ما یک اصل به شمار می رود، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت شبکه اینترنت کشور در حضور نماینده مردم تهران تشریح شد

کیفیت شبکه اینترنت کشور در حضور نماینده مردم تهران تشریح شد