مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-11سياسي

ترک تشریفات خرید پساب از وزارت نیرو ضروری است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ترک تشریفات در زمینه خرید پساب از وزارت نیرو و اتخاذ قوانین بر اساس شرایط آبی استان ها را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: صنایع خرد زیر 10 نفر، صنایع کوچک زیر 50 نفر و صنایع متوسط زیر 150 نفر تعریف می شود.

وی به بحث خوشه های صنعتی در استان سمنان اشاره و بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی به مجموعه ای از کسب و کارهایی که شبیه هم هستند و ظرفیت ها و چالش های مشترک دارند، خدماتی در قالب خوشه های صنعتی ارائه می دهد؛ برای مثال به خوشه های استان سمنان از جمله خوشه قطعات خودرو، شیرمال، مبلمان، و .

می توان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: 130 واحد قطعه ساز خودرو در استان سمنان فعالیت دارد که با مشکلاتی همچون تأمین مواد اولیه و کمبود نقدینگی مواجه اند.

باقری ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان برای حضور صنایع در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت و تسهیلات پرداخت می کند.

وی به انعقاد سه هزار و 400 قرارداد واگذاری حق انتفاع اشاره کرد و افزود: بیش از یک سوم این قراردادها به مرحله بهره برداری رسیده که پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و تبصره 18 تسهیل و تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تشریفات خرید پساب از وزارت نیرو ضروری است

ترک تشریفات خرید پساب از وزارت نیرو ضروری است