مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-10سياسي

مازندران نیازمند تدوین طرح ملی گردشگری است


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به روند روبه رشد مهاجرت به این استان خواستار برنامه ریزی اصولی برای تامین نیازهای فزاینده خدماتی مردم دیار علویان شد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به روند روبه رشد مهاجرت به این استان خواستار برنامه ریزی اصولی برای تامین نیازهای فزاینده خدماتی مردم دیار علویان شد.

روح الله سلگی 19 مرداد ماه در جلسه کارگروه تحول فرهنگی مازندران گفت: امکانات و خدمات مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت فعلی این استان فراهم است و باید در مسیر توسعه تدابیر اصولی اندیشید.

این مسئول با اشاره به اینکه مازندران در تعطیلات پایانی هر هفته پذیرای خیل عظیمی از مسافران است، افزود: برای تامین نیازهای خدماتی و پشتیبانی این مسافران باید اعتبارات ملی تخصیص یابد.

وی خاطر نشان کرد: با همت استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی مازندران تاکنون وقفه ای در امر خدمات رسانی به مسافران این استان رخ نداده است .

سلگی با بیان این که روند خدمات رسانی به مسافران مازندران تداوم خواهد یافت اظهار کرد: اکنون به علت عدم تامین اعتبارات ویژه برای تامین نیازهای مسافران ورودی به این استان فشار زیادی به منابع استانی وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نیازمند تدوین طرح ملی گردشگری است

مازندران نیازمند تدوین طرح ملی گردشگری است