مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-09اقتصادي

400 نفر در دلگان از آموزش های توانمندی صنایع دستی بهره مند شدند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دلگان برای ایجاد بستر اشتغال و کمک به تولید و ترویج آثار ارزشمند هنری صنایع دستی از برگزاری دوره اول آموزشی در سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، عیسی مزاری فرد، افزود: کلاس های توانمندسازی و آموزشی صنایع دستی ویژه خواهران بسیجی، اعضای صندوق قرض الحسنه و اشتغالزایی بسیج سازندگی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان دلگان برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای طرح ایجاد اشتغال، رونق کسب و کارهای محلی و توانمندسازی جوامع محلی با تکیه بر شعار مهار تورم و رشد تولید دوره آموزشی مقدماتی و پیشرفته سوزن دوزی و البسه محلی در شهرستان دلگان برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: این دوره ها از 20 فروردین شروع و تا 20 تیر 1402 ادامه داشته که طی آن 400 هنرآموز موفق به گذراندن دوره های مذکور شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دلگان ادامه داد: در این دوره که تفاهم نامه آن بین ادارات میراث فرهنگی و سپاه منعقد شده، قرار است هنرآموزان پس از پایان دوره موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 نفر در دلگان از آموزش های توانمندی صنایع دستی بهره مند شدند

400 نفر در دلگان از آموزش های توانمندی صنایع دستی بهره مند شدند