مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-25سياسي

سکوت در مقابل توهین به قرآن از سوی هر مسلمانی خیانت است


دانشجویان هیأت دانشجویی فاطمیون و بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در بیانیه ای مشترک اهانت به قرآن کریم و حمایت دولت تروریست سوئد از آن را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دانشجویان مسلمان و انقلابی در هیأت دانشجویی فاطمیون و بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در بیانیه ای مشترک اهانت به قرآن کریم و حمایت دولت تروریست سوئد از آن را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ در روزهای گذشته، جهان بار دیگر شاهد کینه توزی، آتش افروزی و هتاکی مدعیان دروغین آزادی، به مقدسات مسلمانان بود.

دست استکبار جهانی امروز از آستین کفر و الحاد بیرون آمده و نقاب از چهره برداشته و با اهانت علنی به قرآن کریم، در برابر جهان اسلام آرایش جنگی گرفته است.

اتخاذ موضع قاطعانه و مقابله با این جریان ضد انسانی، بر هر مسلمانی واجب و سکوت در برابر این جنایت آشکار، خیانتی بزرگ به امانت الهی است.

دانشجویان مسلمان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، این هتاکی ها و بی حرمتی ها به ساحت مقدس قرآن کریم و همچنین سکوت معنادار کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر را به شدت محکوم کرده و از عاملین، مسببین و حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در مقابل توهین به قرآن از سوی هر مسلمانی خیانت است

سکوت در مقابل توهین به قرآن از سوی هر مسلمانی خیانت است