مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-09ورزشي

بانوان هرمزگانی نایب قهرمان جودوی منطقه 4 کشور شدند


رقابتهای جودو بانوان قهرمانی منطقه 4 کشور که به میزبانی شیراز جریان داشت، با درخشش جودوکاهای هرمزگانی و با کسب دو جام نائب قهرمانی نوجوانان و سومی جوانان خاتمه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی کشاورز نائب رییس هیات جودو امروز در این خصوص اظهار کرد: در این سری مسابقات 6 تیم از خوزستان، فارس، بوشهر، کهکیلویه ، هرمزگان و کیش حضور داشتند که جودوکاران هرمزگانی توانستند در مجموع تیمی،نوجوانان مقام دوم تیمی و در جوانان مقام سوم تیمی را به خود اختصاص دهند.

کشاورز با بیان اینکه استاد مرضیه کمایی و آذر حمزه ای به عنوان مربی و سرپرست، این تیم را همراهی می کردند، اضافه کرد: در رده نوجوانان مبینا کمایی در وزن منفی 52 کیلوگرم موفق شد مقام دوم را کسب کند، مبینا پلالک نیز در وزن منفی 57 کیلوگرم دوم شد، زینب راه پیما سوم وزن منفی 44 کیلوگرم را به دست آورد، نازنین چشم بشر (از روستای عالی احمدان بستک) در وزن منفی70 کیلوگرم دوم شد و ابتسام شادکامی نیز در وزن مثبت 70 کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی گفت: در رده جوانان نیز یاسمین درویشی در وزن منفی 48 کیلوگرم مقام سوم را به دست آورد و سیده یاسمن ابوطالبی نیز در وزن منفی 57 کیلوگرم عنوان دومی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان هرمزگانی نایب قهرمان جودوی منطقه 4 کشور شدند

بانوان هرمزگانی نایب قهرمان جودوی منطقه 4 کشور شدند