مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-09سياسي

نبود زمین چالش اصلی شرکت شهرک های صنعتی کردستان


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان یکی از چالش های مهم شرکت شهرک های صنعتی کردستان را نبود زمین دانست و گفت: در حال حاضر سرانه زمین شهرک های صنعتی در کل کشور 18 مترمربع است در حالی در استان کردستان 11 مترمکعب و جزو چالش های اصلی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا امانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار داشت: رسالت ذاتی شرکت شهرک های صنعتی به عنوان سازمان توسعه ای مطرح است و عمده اقدامات در حوزه ایجاد زیرساخت و حمایت از صنایع کوچک و صنایع خرد است.

وی با بیان اینکه بررسی نقاط چالش و ضعف و عملکرد در حوزه تولید جزو اولویت های ماست، افزود: یکی از چالش ها مهم شرکت شهرک های صنعتی نبود زمین است.

امانی با تاکید بر توسعه نواحی صنعتی و بحث شهرک سازی و تعریف پروژه های عمرانی و توانمندسازی شرکت های صنعتی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه زمین شهرک های صنعتی در کل کشور 18 مترمربع است در حالی در استان کردستان 11 مترمکعب و جزو چالش های اصلی است.

وی از تعریف 26 پروژه در نواحی شرکت های صنعتی با اعتبار 160 میلیارد تومان خبر داد و افزود: توانمندسازی در شهرک های صنعتی مورد توجه ویژه قرار گرفته و در صدد کمک های ویژه به واحد های غیرفعال و یا ویژه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زمین چالش اصلی شرکت شهرک های صنعتی کردستان

نبود زمین چالش اصلی شرکت شهرک های صنعتی کردستان