مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-04اقتصادي

خودکفایی در تولید آنزیم های مورد نیاز در صنعت طیور، آبزیان و دام


مدیر یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید آنزیم و پروبیوتیک های مورد نیاز در صنعت طیور، دام و آبزیان از صادرات این محصولات به ترکیه و روسیه خبر داد.

- علی مرجوی مدیر یک شرکت دانش فعال در حوزه تولید آنزیم ها در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در این شرکت بیش از 300 نیروی متخصص ایرانی برای تولید آنزیم ها و پروبیوتیک های با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در خط مقدم صنعت آنزیم و پروبیوتیک قرار دارد، افزود: این شرکت با ظرفیت تولید عظیمی که دارد، می تواند پاسخگوی مطمئنی به تقاضای بازار داخلی و همچنین بازار کشورهای دیگر باشد.

وی با اشاره به افزایش نقش صنعت پروبیوتیک در بهداشت و سلامت، گفت: پروبیوتیک ها میکروارگانیسم های زنده ای هستند که اغلب به عنوان باکتری خوب یا مفید شناخته می شوند.

پروبیوتیک ها در اشکال مختلفی از جمله کپسول، قرص، پودر و غذاها و نوشیدنی های تخمیری موجود هستند.

این فعال فناور ادامه داد: تقاضا برای پروبیوتیک ها در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است که ناشی از افزایش آگاهی از اهمیت سلامت روده و مزایای پروبیوتیک ها برای سلامت است.

استفاده از پروبیوتیک ها علاوه بر سلامت دستگاه گوارش، در بهبود عملکرد سیستم ایمنی، کاهش خطر ابتلا به برخی عفونت ها و بهبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید آنزیم های مورد نیاز در صنعت طیور، آبزیان و دام

خودکفایی در تولید آنزیم های مورد نیاز در صنعت طیور، آبزیان و دام