مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-29حوادث

56 قطعه قزل آلای خال قرمز از شکارچیان متخلف در سرعین کشف شد


سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین گفت: صیادان متخلف در شهرستان سرعین دستگیر و تعداد 56 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز از آنان کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، المیرا فرخی صبح شنبه در جریان بازدید از یگان حفاظت شهرستان سرعین اظهار کرد: در سرعین یگان حفاظت محیط زیست با جدیت در حل فعالیت است و هرگونه تحرک غیرقانونی در حوزه صید و شکار را رصد می کند.

وی با اشاره به اینکه حراست از زیستگاه های جانوری، حیات وحش و آبزیان در محیط زیست سرعین بدون هیچ گونه مماشاتی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین سه صیاد متخلف صید ماهی قزل آلای خال قرمز را دستگیر کرد.

فرخی گفت: پس از دریافت گزارشی از حامیان محیط زیست مبنی بر صید غیرقانونی قزل آلای خال قرمز در منطقه بلافاصله به همراه مأمور یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در منطقه حاضر شده و سه نفر متخلف شناسایی شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین افزود: از متخلفان 56 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و همچنین دو حلقه تور صید ماهی، کشف و ضبط و پرونده ی متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

فرخی با اشاره به افزایش عملیات حفاظتی بیشتر در جهت حفظ این گونه ارزشمند در منطقه افزود: ماهی قزل آلای خال قرمز از خانواده آزاد ماهیان و از گونه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 قطعه قزل آلای خال قرمز از شکارچیان متخلف در سرعین کشف شد

56 قطعه قزل آلای خال قرمز از شکارچیان متخلف در سرعین کشف شد