مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-30سياسي

وعده دولت مردمی حل تنش آبی در استان هرمزگان است


وعده دولت مردمی حل تنش آبی در استان هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمد حسینی عصر یکشنبه در جلسه مشترک رفع تنش آبی در جزیره قشم که با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم خارج از این جلسه همه مسوولین شهرستان قشم و سازمان منطقه آزاد را دولت می بینید، اظهار امیدواری کرد: باید با بررسی موانع موجود و راهکارهای برطرف کردن آنها، شاهد اقدامات موثر و چشمگیری در راستای رفع موانع تامین و توزیع آب شرب در این جزیره باشیم.

محمدحسینی با بیان اینکه در دولت سیزدهم سرعت اجرای طرح ها بسیار بالا و مناسب است، گفت: در زمان حاضر طرح آب شیرین کن باسعیدو در غربی ترین نقطه جزیره قشم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای حل مشکل 13 روستای جزیره تا 2 ماه آینده وارد مدار می شود.

وی اظهار داشت: همه ما در یک سنگر هستیم و برای حل مشکلات مردم، دولت سیزدهم پای کار است و امیدواریم با مدیریت درست و صحیح بتوانیم موضوعات و مشکلات تامین و توزیع آب شرب در جزیره قشم را به سرانجام برسانیم.

فرماندار قشم افزود: وعده دولت صادق الوعد (راست نوید و خوش قول) سید ابراهیم رییسی حل تنش آبی در دولت سیزدهم در استان هرمزگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده دولت مردمی حل تنش آبی در استان هرمزگان است

وعده دولت مردمی حل تنش آبی در استان هرمزگان است