مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-19بين الملل

باکو: ارمنستان با آمبولانس در منطقه تسلیحات نظامی مستقر می کند!


جمهوری آذربایجان امروز ادعا کرد که ارمنستان با آمبولانس در منطقه تسلیحات نظامی مستقر می کند! - جمهوری آذربایجان امروز ادعا کرد که ارمنستان با آمبولانس در منطقه تسلیحات نظامی مستقر می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تی آر تی، جمهوری آذربایجان امروز شنبه ادعا کرد که ارمنستان با استفاده از آمبولانس ، حمل و نقل نظامی غیرقانونی در منطقه قره باغ انجام می دهد! بر اساس اعلام این رسانه، جمهوری آذربایجان در این خصوص مدعی شد که یگان های مسلح ارمنستان با استفاده از آمبولانس در حال تقویت مواضع رزمی خود در مسیر خانکندی (Khankendi) هستند.

ادعای باکو در این خصوص اضافه می کند که ایروان از دستگاه های نظامی رادیویی الکترونیکی در آمبولانس ها برای مقاصد نظامی استفاده می کند؛ اقدامی که جمهوری آذربایجان اعا می کند تهدیدی جدی برای ایمنی پرواز هواپیماهای غیرنظامی در حال عبور از حریم هوایی خود به شمار می آید.

در بیانیه صادره از سوی جمهوری آذربایجان در این ارتباط آمده است که یک خودروی نیروهای حافظ صلح روسیه مستقر در منطقه یگان هایی از ارمنستان را همراهی می کردند! این گزارش مدعی شده است: فیلم های گرفته شده توسط واحد نظارت فنی، حرکت یک آمبولانس پر از سلاح، مهمات و همچنین مین های ضدنفر و ضدتانک را در کاروان مذکور نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو: ارمنستان با آمبولانس در منطقه تسلیحات نظامی مستقر می کند!

باکو: ارمنستان با آمبولانس در منطقه تسلیحات نظامی مستقر می کند!