مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:012023-08-08ورزشي

معاون راهبردی قوه قضاییه: نقش زندان در تحقق سند تحول قضایی دیده شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این بازدید که بمدت 4 ساعت به طول انجامید، صاحبکار خراسانی ضمن حضور در اندرزگاه های مختلف از نزدیک با زندانیان به گفتگو پرداخت و وضعیت نگهداری و ارائه برنامه های اصلاحی و تربیتی  به آنان را بصورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

   وی همچنین در مراکز حرفه آموزی  و اشتغال مولد زندانیان نیز حضور یافت و روند اجرای روند آموزش ، توانمندسازی زندانیان و  فرامودن فرصت اشتغال مولد ضمن حبس آنان را بررسی و با توضیحات  مدیر کل زندان های فارس در جریان برنامه های این اولویت قوه قضاییه قرار گرفت.

  بازدید از مجموعه های خدماتی، درمانی ، فرهنگی،مشاوره، ورزشی، آموزشی ،هنری و آشنایی با  روند کار این واحدها و  بازپروری زندانیان از دیگر برنامه های وی در این بازدید 4 ساعته بود.

  در خاتمه بازدید، معاون راهبردی قوه قضاییه با حضور مرکز خبر و رسانه اداره کل زندان های فارس و استودیو سیمای عادل آباد، در گفتگوی 20 دقیقه ای خبری، ضمن تشریح اهداف سفر رییس قوه قضاییه به فارس، به بیان رسالت معاونت راهبردی در حوزه تحول و تعالی نظام قضایی پرداخت و گفت: مهم ترین رسالت این معاونت تدوین و پیگیری روند اجرای سند تحول قضایی  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون راهبردی قوه قضاییه: نقش زندان در تحقق سند تحول قضایی دیده شده است

معاون راهبردی قوه قضاییه: نقش زندان در تحقق سند تحول قضایی دیده شده است