مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:362023-08-21اجتماعي

فرماندار مهران: فعالیت های تجاری مرز مهران از امروز تعطیل است


علی عباس شفیعی فرماندار مهران، صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت های تجاری مرز مهران از امروز تا 20 شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.

وی افزود: درب های خروج در مرز مهران به طرف مرز زرباطیه عراق از 2 درب به 5 درب افزایش یافته است و بر این اساس مشکلی در تردد زوار برای ورود به کشور عراق در آن طرف مرز هم نخواهیم داشت.

فرماندار مهران ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با طرف عراقی بخش کنترل گذرنامه مرز رباطیه از سریال خوان به بارکد خوان تغییر یافته و بر این اساس کنترل گذرنامه ها در آن سوی مرز به زیر 10 ثاینه کاهش خواهد یافت.

شغیعی خاطر نشان کرد: همانطور که معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز اعلام کردند اتباع خارجی برای سفر به کشور عراق بایستی به مرز چذابه مراجعه کنند و از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند چرا که کشور عراق از مرز مهران پذیرای آنان نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در 24 ساعت گذشته تا ساعت 10 شب یکشنبه 29 مرداد ماه نیز 49 هزار و 700 نفر از مرز مهران و پایانه مرزی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای زیارت عتبات عالیات تردد داشته اند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مهران: فعالیت های تجاری مرز مهران از امروز تعطیل است

فرماندار مهران: فعالیت های تجاری مرز مهران از امروز تعطیل است