مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-05سياسي

طرح جامع گردشگری استان اردبیل در سال جاری رونمایی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طرح جامع گردشگری استان اردبیل در مراحل نهایی قرار دارد و تا پایان سال 2023 میلادی رونمایی خواهدشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر امروز در نشست با جامعه اسلامی اصناف و بازاریان و جمعی از فرهیختگان شهر اردبیل، در مورد طرح جامع گردشگری استان اظهار کرد: این طرح جامع با همکاری جهاد دانشگاهی آماده شده است و در مرحله بررسی نهایی قرار دارد که نشست های تخصصی و کارشناسی آن به صورت مستمر برگزار می شود.

وی افزود: طرح جامع گردشگری استان اردبیل تا پایان سال 2023 میلادی رونمایی خواهدشد و تلاش می کنیم این طرح را با رویکرد اجرایی آماده کنیم تا شاهد تاثیرگذاری آن در رشد و توسعه گردشگری استان باشیم.

پیگیر طرح ساماندهی بازار تاریخی اردبیل هستیم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل درمورد طرح ساماندهی بازار تاریخی اردبیل نیز گفت: با جدیت پیگیر طرح ساماندهی بازار تاریخی اردبیل هستیم که در این راستا بازسازی سراهای مختلف این بازار در حال اجرا هستند و همچنین طرح توسعه بازار در مرحله بازنگری و تصویب در سطح وزارتخانه قرار دارد تا به محض تصویب عملیات اجرایی آن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری استان اردبیل در سال جاری رونمایی می شود

طرح جامع گردشگری استان اردبیل در سال جاری رونمایی می شود