مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-07سياسي

چه کسی به تار «ساکت» حکم ممنوعیت داد؟


چندی پیش حضور کیوان ساکت در برنامه «تد تهران» اعلام شد که بر اساس آن قرار بود این هنرمند با موضوع «ساز کهن شیوه های نو» روی صحنه سخنرانی و اجرا داشته باشد.

- چندی پیش حضور کیوان ساکت در برنامه تد تهران اعلام شد که بر اساس آن قرار بود این هنرمند با موضوع ساز کهن شیوه های نو روی صحنه سخنرانی و اجرا داشته باشد.

این برنامه در موعد مقرر برگزار شد اما همراه با حاشیه ای که پررنگ تر از متن بود؛ یعنی ممنوعیت نمایش ساز روی صحنه اجرا! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید ممنوعیت نمایش ساز در صدا و سیما یک قصه گوش آشنا برای همه ما باشد اما این ممنوعیت صرفا در قاب سیما تعریف شده است و در مدیوم های دیگر هیچ محلی از اعراب ندارد.

دنیای سینما و یا شبکه های نمایش خانگی که اتفاقا این روزها بسیار هم پر رونق هستند، در نمایش ساز دارای هیچ مشکل و ممنوعیتی نیستند و صحنه های اجرا هم که جای خود را دارند.

حالا اما خبری عجیب میان اهالی موسیقی دست به دست می شود که نشان از یک اعمال سلیقه در موضوع نمایش ساز را دارد؛ آن هم در برنامه ای که به زعم برگزارکنندگانش صاحب هویت جهانی است.

ماجرا از این قرار است که چندی پیش اعلام شد، کیوان ساکت در برنامه تداکس تهران به مدت 18 دقیقه درباره موضوع ساز کهن شیوه های نو برنامه خواهد داشت اما طی یک اتفاق غیر منتظره به او اعلام شد که نمی تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به تار «ساکت» حکم ممنوعیت داد؟

چه کسی به تار «ساکت» حکم ممنوعیت داد؟