مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-05حوادث

دستگیری متهمان سرقت میلیاردی طلا از خانه های شهروندان نیشابوری


فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان 6 فقره سرقت به ارزش 50 میلیارد ریال طلا، پول نقد و اوراق بهادار از خانه های مسکونی شهروندان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت طلا و پول نقد از خانه های آن ها در نقاط مختلف شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در ادامه تحقیقات علمی و تخصصی خود به سرنخ های مهمی دست پیدا کردند و مشخص شد متهمان با استفاده از 2 دستگاه خودرو پژو با پلاک های سرقتی در شهرستان نیشابور مرتکب سرقت و پس از سرقت به سمت استان های غربی متواری شده اند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی 2 متهم را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی آن ها را در یکی از استان های غربی کشور دستگیر کردند.

احمدی اظهار کرد: متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 6 فقره سرقت طلا، پول نقد و اوراق بهادار به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال از خانه های شهروندان با همکاری 2 نفر دیگر در شهرستان نیشابور اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمان سرقت میلیاردی طلا از خانه های شهروندان نیشابوری

دستگیری متهمان سرقت میلیاردی طلا از خانه های شهروندان نیشابوری