مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-16اقتصادي

چالش وزارت بهداشت با تامین اجتماعی درباره پرستاران


معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به روند اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در مراکز درمانی، گفت: در زمینه پرداخت ها بیشترین مشکل با سازمان تامین اجتماعی است که با فشار و پیگیری هایی که داشتیم اولین پرداختی بر این مبنا را اسفند 1401 انجام دادند و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر عباس عبادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین اخبار از اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: در سال 1401 مبلغ ثابتی از سوی مجلس شورای اسلامی برای این قانون درنظر گرفته شد که شامل 5 هزار میلیارد تومان به اضافه کارانه سنتی بود که متاسفانه تنها 70 درصد از رقم مذکور تخصیص داده شد و سازمان برنامه و بودجه 30 درصد مبلغ را بدهکار وزارت بهداشت و مراکز ارائه دهنده خدمت است.

اما امیدواریم با مکاتبات و پیگیری های دوستان در معاونت توسعه وزارت بهداشت، دریافت این وجه از سازمان برنامه و بودجه محقق شود.

وی افزود: در سال جاری خوشبختانه تامین بودجه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری وارد سرانه سلامت شد تا تعرفه پرستاری هم مانند تعرفه پزشکی سقف و کف نداشته باشد و بر اساس میزان خدمتی که هر همکار انجام می دهد، ضریب اشغال تخت، مراجعه بیماران و اسنادی که از سوی مراکز به بیمه ها ارسال و تایید می شود، اعتبارات پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش وزارت بهداشت با تامین اجتماعی درباره پرستاران

چالش وزارت بهداشت با تامین اجتماعی درباره پرستاران