مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-26ورزشي

5 کاندیدای انتخابات ورزش روستایی در انتظار تایید صلاحیت


مجمع انتخابات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی برای احراز پست ریاست این فدراسیون در حالی روز سه شنبه 10 مرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که هنوز تایید صلاحیت نهایی کاندیداها از سوی مراجع ذیصلاح برای شرکت در انتخابات اعلام نشده است.

- مجمع انتخابات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی برای احراز پست ریاست این فدراسیون در حالی روز سه شنبه 10 مرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که هنوز تایید صلاحیت نهایی کاندیداها از سوی مراجع ذیصلاح برای شرکت در انتخابات اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخابات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی برای احراز پست ریاست این فدراسیون روز سه شنبه 10 مرداد به ریاست سینا کلهر ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

غلامرضا جعفری، سعید علی آبادی، عباس حاجی زاده، علیرضا احدی، علیرضا پسندیده، عباسعلی اکبری و محمدرضا بحرکرد 7 کاندیدایی بودند که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده بودند که از سوی کمیسیون تطیبق مدیریتی وزارت ورزش تنها صلایت 5 کاندیدا (عباس حاجی زاده، علیرضا احدی، علیرضا پسندیده، عباسعلی اکبری و محمدرضا بحرکرد) به تایید رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کاندیدای انتخابات ورزش روستایی در انتظار تایید صلاحیت

5 کاندیدای انتخابات ورزش روستایی در انتظار تایید صلاحیت