مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-17سياسي

اجرای سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در صنعت هسته ای ایران


با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز و نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب العین این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان بازدید خبرنگاران از مرکز هسته ای شهدای خنداب، ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و عرض تبریک به همه فعالان عرصه رسانه اظهار کرد: شما فعالان رسانه در خط مقدم مقابله با روایتگری های ظالمانه علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان قرار دارید.

وی افزود: شما به عنوان بخشی از ملت ایران، همیشه توانسته اید افکار عمومی را به درستی تغذیه کنید و همچنین با کسانی که با تولید محتوای مورد نظر خودشان در صف اول اتهام زنی به ایران قرار دارند، همواره مقابله کرده اید.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه باید چهره فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در سطح جهان نمایان شود، گفت: برخی کشورها به دنبال نشان دادن چهره ای مخوف از برنامه هسته ای ایران در جهان هستند که این مسئله ظرفیت بالای صنعت صلح آمیز هسته ای کشورمان را از حالت فنی خارج کرده و با سیاسی کردن این صنعت، شرایط را برای دفاع از آن سخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در صنعت هسته ای ایران

اجرای سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در صنعت هسته ای ایران