مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-21سياسي

آموزش آداب نماز برای 21 هزار نفر در لایه های تاثیرگذار جامعه


مدیر ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 21 هزار نفر در لایه های تاثیرگذار جامعه آموزش آداب اقامه نماز را فرامی گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد سنجرانی در نشست با خبرنگاران که به مناسبت روز مسجد و دهه ترویج معارف نماز در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: نماز عمود و رکن دین است و رسالت ستاد اقامه نماز نیز ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راه های گوناگونی را باید برویم تا فرهنگ نماز نهادینه شود، افزود: در این زمینه بیش از 18 برنامه ملی در طول سال در استان اجرا می شود.

این مسئول ادامه داد: برگزاری نشست های خانواده، نشست های دانش آموزی، حضور در روستاها، ارتباط با جوانان و غیره در این راستا انجام می شود.

وی گفت: بیش از 21 هزار نفر در لایه های تاثیرگذار جامعه آموزش می بینند و سالیانه حداقل چهار تا پنج مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در مسابقات کتابخوانی شرکت کردند.

وی گفت: برای اینکه اکثر افراد فرهیخته را در بحث نماز شرکت داده و از ایده های آنها استفاده کنیم جشنواره فجر تا فجر برگزار شده و دو هزار اثر به جشنواره ملی ارسال شد که بیش از 20 داور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آداب نماز برای 21 هزار نفر در لایه های تاثیرگذار جامعه

آموزش آداب نماز برای 21 هزار نفر در لایه های تاثیرگذار جامعه