مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 01:202023-07-24سياسي

سردار فدوی: امروز جنگ دشمنان با ایران، جنگ اقتصادی است


امروز جنگ دشمنان با ایران نظامی نیست بلکه جنگ اقتصادی است و وزیر خزانه داری آمریکا مسئول جنگ با ایران است که اخیراً اعتراف کرد 44 سال است هر اقدامی علیه ایران انجام داده اند با شکست مواجه شده است.

- ایسنا/قزوین سردار علی فدوی گفت: امروز جنگ دشمنان با ایران نظامی نیست بلکه جنگ اقتصادی است و وزیر خزانه داری آمریکا مسئول جنگ با ایران است که اخیراً اعتراف کرد 44 سال است هر اقدامی علیه ایران انجام داده اند با شکست مواجه شده است.

سردار علی فدوی دوشنبه شب دوم مرداد در حاشیه افتتاح پروژه استخر ذخیره آب 90 هزار مترمکعبی روستای دیکین در الموت قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 45 سال است که آمریکا و همراهانش هرچه تلاش کردند که یک پیروزی علیه ایران به دست آورند موفق نشدند.

وی گفت: جنگ دشمنان با ایران نظامی نیست بلکه جنگ امروز جنگ اقتصادی است و وزیر خزانه داری آمریکا مسئول جنگ با ایران است که 50 روز پیش در برنامه زنده تلویزیونی اعتراف کرد 44 سال است هر اقدامی علیه ایران انجام داده اند با شکست مواجه شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ کشوری قدرتی همچون قدرت نظام سیاسی ایران ندارد، هر کشوری به آمریکا چسبید و با او متحد شد شکست خورد و از میان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: امروز جنگ دشمنان با ایران، جنگ اقتصادی است

سردار فدوی: امروز جنگ دشمنان با ایران، جنگ اقتصادی است