مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:562023-08-17سياسي

تلاش برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: بزرگترین ظرفیت سیستان و بلوچستان به عنوان استانی پهناور؛ نیروی انسانی جوان، مرز، معادن، حوزه کشاورزی، دریا و شیلات است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان ظرفیت های بالقوه فراوانی دارد و این ظرفیت ها زمانی به بهره برداری می رسد که همه مردم به ویژه معتمدان در امور مهم مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه این استان ظرفیت تبدیل به هاب طلای منطقه را دارد این یک واقعیت است که با کارهای پژوهشی و مطالعات دقیق میسر خواهد شد، گفت: آموزش و پرورش رکن بسیار مهمی است و بعد از آن دانشگاه ها به عنوان پایگاه علمی جامعه در پیشبرد اهداف کشور در زمینه های مختلف فناوری نقش مهمی بر عهده دارند.

کرمی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان باید به سرعت شکل بگیرد و با دانشگاه و صنعت ارتباط مستمر داشته باشند، زمانی که شرکت های دانش بنیان در صحنه حضور داشته باشد به صورت تخصصی و دقیق تر می توان نیازمندی های استان را احصا و در جهت حل آنها گام برداشت.

وی گفت: اگر اقتصاد به سوی کار علمی و تولیدی حرکت کند آنگاه شاهد توفیق خواهیم بود، ما باید در حوزه اقتصادی از توان مردمی اقتصاد استفاده کنیم و اقتصاد را بر پایه همکاری ها و مشارکت های مردمی پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان

تلاش برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان