مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-24پزشكي

توصیه های بهداشتی برای تهیه و توزیع نذورات


با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) در مساجد، حسینیه ها و تکایا و توزیع نذورات، با رعایت نکاتی ساده ولی پر اهمیت می توان امنیت مواد غذایی و سلامت آن را تضمین کرد.

- با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) در مساجد، حسینیه ها و تکایا و توزیع نذورات، با رعایت نکاتی ساده ولی پر اهمیت می توان امنیت مواد غذایی و سلامت آن را تضمین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مجید تاجیک _ رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این باره با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت در تهیه اغذیه نذری، اظهار کرد: هرگونه پخت وپز باید در مکان هایی با شرایط بهداشتی انجام شود و تمامی افراد درگیر در توزیع آب، چای و غذا باید دارای کارت بهداشت معتبر بوده و رعایت بهداشت فردی هنگام ارایه خدمت ضروری است.

وی با بیان این که مواد خام مصرفی باید سالم و بهداشتی باشد، یادآور شد: توصیه می شود از مواد غذایی بسته بندی شده ای که مورد تایید وزارت بهداشت است، استفاده شود.

رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه، ادامه داد: ضروری است احشام مورد استفاده برای قربانی از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی تهیه شود.

تاجیک درباره نمک و روغن مورد استفاده در نذورات، گفت: برای تهیه و پخت غذا باید از نمک های بسته بندی یددار تصفیه شده دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بهداشتی برای تهیه و توزیع نذورات

توصیه های بهداشتی برای تهیه و توزیع نذورات