مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-17سياسي

مردم رکن هر حرکتی در دولت سیزدهم هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم رکن هر حرکتی در دولت سیزدهم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح پنج شنبه نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، با حضور اعضا و هیئت رییسه روابط عمومی های استان برگزار شد.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: دشمن امسال دو رکن اربعین و انتخابات را که از مؤلفه های اقتدار نظام هستند برای ضربه زدن هدف قرار داده چراکه ایران اسلامی پرچم دار همایش عظیم اربعین است.

وی افزود: مردم در بسیاری از حوزه ها به ویژه اربعین از مسئولین جلوتر هستند و همه دستگاه های اجرایی استان با هر ظرفیتی که دارند باید در کنار مردم قرار بگیرند.

نظری ادامه داد: در پیش ثبت نام انتخابات مجلس در استان مرکزی مشارکتی جدی را شاهد بودیم و مشارکت 2 برابری بانوان در پیش ثبت نام نسبت به دوره قبل در شرایطی رخ داد که معاندین با شعارهای دروغین به دنبال القای محدودیت زن در این نظام بودند اما این پیشگامی بانوان یکی از نمادهای بزرگ مردم سالاری دینی و آزادی زنان در ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: راهبرد برگزاری انتخابات شرع، قانون و فرامین رهبری است، امانت دار رأی مردم هستیم و هر کس از فیلتر شورای نگهبان گذشت و هر نامی از صندوق بیرون آمد، قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رکن هر حرکتی در دولت سیزدهم هستند

مردم رکن هر حرکتی در دولت سیزدهم هستند