مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-24سياسي

نوروزی: برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم واردات چیست؟


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت وزارت جهاد کشاورزی از تولید کنندگان و پرداخت به موقع پول گندم کاران شد.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت وزارت جهاد کشاورزی از تولید کنندگان و پرداخت به موقع پول گندم کاران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاههای متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور بیان کرد: از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان های شمالی تشکر می کنم اما آیا شما پیام کشاورزان استان های شمالی را دریافت کرده اید و در جلسه هیات دولت مطرح کردید؟ باید در اولین جلسه هیات دولت برنامه تنظیم واردات را پیگیری می کردید.

آیا قرار است صرفا از وارد کنندگان حمایت شود؟ هدف از واردات چیست؟ وی در ادامه اظهار کرد: اگر برنامه ای برای حمایت از مصرف کننده دارید در مقابل برای حمایت از تولید کننده چه برنامه ای دارید؟ نماینده علی آباد کتول با بیان اینکه انتظار می رود پول گندم کاران پرداخت شود، گفت: معیشت مردم در استان های گلستان، مازندران و گیلان به گندم و برنج گره خورده، قیمت خرید تضمینی گندم 15 هزار تومان اعلام شده اما علی رغم دستور رییس جمهور برای توجه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم واردات چیست؟

نوروزی: برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم واردات چیست؟