مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-01سياسي

لزوم ارائه پیشنهادات برای رفع مشکلات بنیاد مسکن


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در مواجه با مشکلات حوزه مسکن در استان باید بر اساس کار کارشناسی دقیق پیشنهادات خود را مشخص و به مرکز کشور ارائه دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن قدردانی از خدمات کارکنان این مجموعه در سطح استان عنوان کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و محروم است و اجرای پروژه های عمرانی در چنین شرایطی با سختی ها و محدودیت هایی روبروست.

امام جمعه زاهدان در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان مبنی بر جذب اعتبارات و رشد و پیشرفت حاصل شده در برخی از حوزه ها عنوان کرد: مسیر خدمت رسانی در استان از مدت ها قبل آغاز شده و رشد و پیشرفت حاصل شده نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

آیت الله محامی در واکنش به اظهارات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مبنی بر نقایص طرح نهضت ملی مسکن بیان داشت: اجرای پروژه های ساخت مسکن باید ازهمان ابتدا با تفکر و برنامه ریزی دقیق طراحی شود و در غیر این صورت در ارائه خدمات و واگذار امتیازها دچار افراط و تفریط خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مواجه با مشکلات حوزه مسکن در استان باید بر اساس کار کارشناسی و انجام مطالعات دقیق پیشنهادات خود را مشخص و به مرکز کشور ارائه دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه پیشنهادات برای رفع مشکلات بنیاد مسکن

لزوم ارائه پیشنهادات برای رفع مشکلات بنیاد مسکن