مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-17سياسي

برگ هایی از زندگی مرحوم ابوترابی در «فرزند ابوتراب» منتشر شد


کتاب «فرزند ابوتراب» شامل بخش هایی از زندگی زنده یاد سید علی اکبر ابوترابی همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب فرزند ابوتراب شامل بخش هایی از زندگی زنده یاد سید علی اکبر ابوترابی همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب فرزند ابوتراب شامل بخش هایی از زندگی زنده یاد سید علی اکبر ابوترابی به تازگی و همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن توسط انتشارات شهید کاظمی با همکاری مؤسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سید علی اکبر ابوترابی، درست در آغاز جنگ تحمیلی، از قزوین با لباس رزم، رو به سوی جبهه آورد و در کنار شهید دکتر مصطفی چمران در ستاد جنگ های نامنظم به سازماندهی نیروهای مردمی پرداخت و شخصاً به مأموریت های شناسایی رزمی و دشوار می رفت.

آزادی منطقه پرحادثه و خطرناک دُبِّ حُردان به فرماندهی وی در رأس یک گروه متشکل از یکصد رزمنده سر از پانشناخته، یکی از اقدامات او بود.

عملیات شناسایی و اسارت روز 26 آذر سال 1359 آقای ابوترابی برای تکمیل شناسایی قبلی خود مأموریت می یابد در منطقه تپه های الله اکبر شناسایی انجام دهد تا نیروهای ستاد جنگ های نامنظم آماده یک عملیات گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ هایی از زندگی مرحوم ابوترابی در «فرزند ابوتراب» منتشر شد

برگ هایی از زندگی مرحوم ابوترابی در «فرزند ابوتراب» منتشر شد