مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-15بين الملل

حکم بازداشت دونالد ترامپ صادر شد


رسانه های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رییس جمهور سابق این کشور و 18 مقام پیشین صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی بی اس نیوز، هیئت منصفه دادگاه شهر فولتون در ایالت جورجیا، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و 18 نفر از همکاران او در دولت سابق را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020، هتک حرمت و تلاش برای بی اعتبارکردن نتیجه انتخابات و اتهاماتی دیگر متهم کرده است.

دادستان کل ایالت جورجیا گفته حکم بازداشت ترامپ و این مقامات دولت سابق صادر شده و آنها تا 25 آگوست (3 شهریور) فرصت دارند تا برای رسیدگی به این اتهامات، داوطلبانه خود را تسلیم کنند.

در کیفرخواست صادرشده ترامپ متهم اصلی است، و 18 نفر دیگر از جمله رودی جولیانی ، وکیل سابق ترامپ، جان ایستمن، از وکلای جمهوری خواه، و مارک میدوز، رییس سابق کارکنان کاخ سفید متهمان بعدی هستند.

پیش از این رسانه های آمریکایی اعلام کردند که یک سند دوصفحه ای از پرونده کیفری دادستان منطقه ای جورجیا علیه ترامپ که به صورت عمومی در وب سایت دادگاه منتشر شده بود، ساعتی پس از انتشار از وبسایت دادگاه منطقه فولتون کانتی ایالت جورجیا حذف شد.

گفته شده که این سند حاوی جزییاتی از پرونده کیفری رییس جمهوری سابق آمریکا در دادگاه منطقه ای جورجیا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم بازداشت دونالد ترامپ صادر شد

حکم بازداشت دونالد ترامپ صادر شد